Reklamace

Reklamaci můžete uplatnit do 24 měsíců ode dne zakoupení zboží.

Zboží nám zašlete spolu s kopií dokladu o zaplacení a důvodem reklamace na adresu: BJÖRN BORG Store, AT Group s.r.o., Stará Vajnorská 11, areál Golden City, vchod č.5, 831 04 Bratislava, Slovenská republika. Pro řádné a včasné vyřízení reklamace doporučujeme přesně popsat důvod reklamace.

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY JE KE STAŽENÍ ZDE

Začátek reklamace se považuje okamžik doručení reklamovaného zboží spolu se všemi zákonem stanovenými doklady na naši adresu.

My Vaši reklamaci zaevidujeme, o čemž Vás budeme informovat.

Ve lhůtě do 3 dnů Vás budeme kontaktovat s rozhodnutím, jak byla Vaše reklamace vyřízena. V případě, že bude potřeba složitější technické zkoumání zboží, se lhůta posouvá na 30 dní. O všem Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Celé znění Reklamačního řádu naleznete ZDE.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle +421 910 33 55 77 nebo emailem na: info@upbrands.cz.

 

    Nejdůležitější novinky přímo na váš email

    Ziskejte zajímavé informace vždy mezi prvními

    Vaše osobní údaje (email) budeme zpracovávat pouze za tímto účelem v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Souhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, který vám zašleme na váš email. Souhlas můžete kdykoliv odvolat písemně, emailem nebo kliknutím na odkaz z kteréhokoliv informačního emailu.